23 mei 2016

BDUmedia aan de slag met Facebook

BDUmedia is van oudsher een traditionele uitgever van lokale huis-aan-huis bladen. De afgelopen jaren hebben zij zich ontwikkeld naar moderne lokale nieuwsmerken. Zij verschijnen op print, online, mobiel en social media. Zij bedienen met hun content de lokale markt en brengen hyperlokaal nieuws. Sinds kort hebben ze Facebook advertising toegevoegd aan hun portfolio.

BDUmedia is als uitgever ervan overtuigd dat online (in de mix met print) de toekomst is voor hun bedrijf. Nu zij Facebook advertising hebben toegevoegd aan hun portfolio zullen hun sales medewerkers in staat moeten zijn om Facebook advertising te verkopen. How & Knower heeft  veel ervaring met uitgevers en het was voor BDUmedia niet meer dan een logisch stap om met How & Knower samen te werken. BDUmedia heeft in samenspraak met de trainers van How & Knower een  Facebook advertising training samengesteld die gericht is op de koers van BDUmedia.

Het doel van deze incompany training was om de sales medewerkers de kennis over Facebook advertising te geven zodat zij in staat zijn de klant te kunnen adviseren op het gebied van Facebook. Veel van hun klanten hebben uiteraard ook zelf een Facebook account waar ze al mee actief zijn. BDUmedia denkt dat deze dienst goed aansluit bij de wensen van de klant. De klant heeft vaak geen tijd en/of kennis om Facebook advertising zelf uit te voeren, die rol willen zij graag vervullen.

Martijn Pater, marketing manager BDUmedia: “Wij zijn zeer tevreden over de aanpak van How & Knower.  In samenwerking met de trainers  van de How & Knower is het gepersonaliseerd op de huidige situatie bij BDUmedia. Inhoudelijk voldeed het zeker aan onze verwachtingen!  Het was voor onze sales medewerkers zeer welkom en leerzaam. Onze sales medewerkers zijn nu in staat om de gestelde propositie van Facebook Advertising op een goede manier te verkopen.”

Twijfel je nog ergens over? Neem gerust contact met ons op!