Kennisbank

15 maart 2019 Omgaan met negatieve reacties

4. Omgaan met negatieve reacties

Emoties zijn minstens zo belangrijk als logica in het aankoopproces. Zo richt jij de klantreis in op basis van emoties en verhoog je conversies!  Lees meer

14 maart 2019 online marketing strategie

Stel jouw online marketingstrategie op in 5 stappen!

Heb jij doelen die je met online marketing wilt bereiken? Heel goed! Maar waar begin je dan? Een sterke online marketingstrategie is de manier om gestelde doelen te bereiken. Met d... Lees meer

11 maart 2019 google mijn bedrijf

Zo word jij beter zichtbaar met Google Mijn bedrijf!

Hoe zorg jij ervoor dat je goed vindbaar bent in Google? Een perfecte uitkomst hiervoor is Google Mijn Bedrijf. Met deze zes tips stel jij het goed in! Lees meer

8 maart 2019 Customer journey online marketing foto

3. Customer Journey: houd rekening met emoties!

Emoties zijn minstens zo belangrijk als logica in het aankoopproces. Zo richt jij de klantreis in op basis van emoties en verhoog je conversies!  Lees meer

7 maart 2019 Reputatiemanagement

Zo bouw jij een sterke reputatie op in 5 stappen!

Je herinnert je vast nog wel de ontplofte smartphones van Samsung of het dieselschandaal van Volkswagen. Zo’n schandaal kan funest zijn voor jouw reputatie want nieuws verspreidt z... Lees meer

28 februari 2019 Content marketing

Big Data & Marketing Automation: 3 manieren waarop jij dit kunt inzetten

Als marketeer heb jij meer data dan ooit tot je beschikking. Maar hoe ga je om met deze “Big Data” en wat kun je automatiseren?  Lees meer

27 februari 2019 Customer journey online marketing foto

2. De beste gratis Social Media Monitoring tools

Hoe goed heb jij in beeld wat erover jouw bedrijf op social media gezegd wordt? Zo breng jij het gemakkelijk in kaart met de beste gratis social media monitoring tools! Lees meer

21 februari 2019 Customer journey online marketing foto

1. Waarom Content zo belangrijk is voor SEO in 2019

Content is belangrijker dan ooit voor jouw SEO positie. Ontdek in de video wat dit voor jou betekent en ook hoe jij hierop inspeelt.  Lees meer

31 januari 2019 Customer journey online marketing foto

Zo maak jij een complete Customer Journey in 6 stappen

Geen twee klanten zijn gelijk en dus is er geen standaard Customer Journey die je op elke klant kan toepassen! Het is uiteraard van belang om te weten hoe de klantreis voor jouw do... Lees meer

30 januari 2019 Community Management photo

Hoe bouw ik een Online Community?

Een sterke community kan goud waard zijn voor een organisatie. Je versterkt jouw merk en creëert er een sterke achterban, maar hoe begin je? In dit artikel nemen we je mee door de ... Lees meer

Pagina

Nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend advies!