populair

Digital Marketeer leergang volgen?

De hedendaagse consument gaat niet online, die leeft online. Jouw potentiële klanten zijn volop aanwezig op het internet. Wil je weten hoe je die potentiële klanten al vroeg in de online klantreis kunt bereiken? En hoe je ze daarna kunt blijven bedienen zodat ze klant worden en blijven? Dan is de Digital Marketeer leergang zeer geschikt voor jou.

Schrijf je nu in voor startdata in 2017 en maak gebruik van de 2-voor-de-prijs-van-1 actie!

Download de brochure (PDF)

Download brochure

Ook mogelijk bij jou op locatie!
Bekijk alle incompany voordelen

How & Know

Mr. How

Wat kun je na deze leergang?

  • Je kunt een campagne strategie opzetten met verschillende online marketingkanalen passend bij jouw marketingdoelstellingen

  • Je kunt meer relevant bezoek naar je website trekken

  • Je kunt de website ervaring van jouw bezoekers verbeteren zodat een hogere conversieratio binnen handbereik ligt

  • Je kunt het rendement van marketinginspanningen meten en analyseren
Mrs. Know

Wat weet je na deze leergang? 

  • Je weet wat de invloed van online is op het aankoopproces en consumentengedrag

  • Je bent helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van de meest gebruikte kanalen

  • Je weet wat de beste online marketing kanalen zijn voor jou

  • Je weet de grootste valkuilen te vermijden als je met online marketing aan de slag gaat

Inhoud

Wat zijn de meest gebruikte online marketingkanalen en hoe zet je ze effectief in? Voor welke doelstellingen kun je het beste zoekmachine marketing gebruiken en voor welke social media? En wat kun je met Google Analytics? Op deze vragen en meer krijg je antwoord van onze experts tijdens de Digital Marketeer leergang.

Dag 1: Introductie internetmarketing en e-mailmarketing

  • De consument op het internet
  • Het veranderde aankoopproces
  • Multichanneling
  • Online marketing strategie
  • Mogelijkheden van e-mailmarketing
  • Teksten voor nieuwsbrieven

Dag 2: Zoekmachine marketing deel 1: Google AdWords 

  • Voordelen van online adverteren
  • Google AdWords veiling en advertentienetwerk
  • Rondleiding in het systeem
  • Google AdWords account aanmaken en structureren
  • De juiste zoekwoorden selecteren
  • Effectieve advertentieteksten schrijven
  • Klikprijzen, bieding en budget

Dag 3: Zoekmachine marketing deel 2: SEO

  • Werking van zoekmachines
  • Technische componenten van ranking
  • Indexatie
  • Linkbuilding
  • Content
  • SEO - vriendelijke website structuur
  • Social media en zoekmachines
  • SEO strategie

Dag 4: Content Marketing

  • Wat is content marketing
  • De verschillende content vormen
  • Content en jouw marketingmix
  • Schrijven van effectieve webteksten
  • SEO en content creatie
  • Testen en optimaliseren

Dag 5: Social Media

  • Paid, owned, earned media
  • Content en engagement
  • User generated content
  • Doelgroep - Doelstellingen
  • Social media strategie opzetten
  • Social media in de organisatie

Dag 6: Display Advertising

  • Het landschap van display advertising
  • Social advertising
  • De kansen en werking van retargeting
  • Budgetten
  • Display advertising voor mobile

Dag 7: Google Analytics

  • Wat is webanalytics?
  • Hoe wordt er gemeten in Google Analytics?
  • Google Analytics implementeren
  • Doelen en aankooptrechters instellen en doormeten voor jouw website
  • E-commerce tracking
  • Marketingacties en campagnes doormeten
  • Bezoekers via mobiele devices doormeten
  • Zoekgedrag op de website doormeten
  • Koppeling van Google Analytics en Google AdWords
  • Cookies en Google Analytics
  • Rapporten maken

Deze leergang bestaat uit 7 klassikale trainingsdagen waarin kennis en vaardigheden elkaar afwisselen door middel van cases en praktische opdrachten. De trainingsdagen worden ondersteund met online lesmateriaal in jouw persoonlijke leeromgeving My University. Zo kun je ook tussen de lessen door contact houden met de mede-cursisten en met de trainer. Onder leiding van onze ervaren trainers ga je aan de slag met het toepassen van de theorie op jouw praktijk. Voorafgaand aan de start van de leergang krijg je van ons een intakeformulier, om zo jouw verwachtingen in kaart te brengen en om te bepalen of de Digital Marketeer Leergang hier helemaal op aansluit.

  • De klassikale dagen zijn van 10 - 16.30u
  • We raden je aan om een laptop mee te nemen
  • Voor deze leergang moet je rekening houden met ongeveer drie uur zelfstudie per trainingsdag
  • Na het afronden van deze leergang ontvang je een certificaat van deelname

Prijzen

How & Knower is een van de weinige opleiders die geen extra kosten berekent bovenop de getoonde prijs. De prijs die je ziet is een all-in prijs; inclusief toegang tot onze digitale leeromgeving, een goed geregelde lunch, koffie/thee/water tijdens de trainingsdag en eventueel benodigde literatuur. Het enige wat bovenop dit bedrag komt is de BTW.

Lesgeld
€ 3.750,-

Data & Locaties

8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
8-11-2017
15-11-2017
22-11-2017
29-11-2017
6-12-2017
13-12-2017
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018
29-01-2018
12-02-2018
26-02-2018
12-03-2018
26-03-2018
09-04-2018

Anderen over de training

"Tijdens de digital marketeer leergang was er een leuke toegankelijke sfeer. Alle specialistische trainers die we hebben gehad waren bereid om te helpen bij vraagstukken. Ik heb er veel van geleerd wat ik in de praktijk kan toepassen"

Nathalie van Driesum - Digital Marketeer Leergang Procare BV