Marketing Automation training

Leer hoe jij een eigen Marketing Automation workflow opstelt tijdens de tweedaagse Marketing Automation training. Marketing Automation staat al jaren (terecht!) bovenaan de prioriteitenlijst van top marketeers. Door het automatiseren van al je online marketingactiviteiten komen marketing en sales samen, met als resultaat dat er meer interessante leads aangetrokken worden en conversies worden verbeterd.
Tijdens de training ontdek je wat Marketing Automation is en hoe je het slim kunt inzetten voor jouw organisatie. Je ontwikkelt je eigen strategie door behoeften en motieven van jouw potentiële klanten in kaart te brengen. Met die strategie werk je aan een slimme salesfunnel, de customer journey en een hogere ROI. Alles komt samen in de Marketing Automation workflow.

 

Download de brochure (PDF)

Download brochure

Ook mogelijk bij jou op locatie!
Bekijk alle incompany voordelen

How & Know

Mr. How

Wat kun je na deze training?

  • Je kunt een Marketing Automation workflow opzetten
  • Je kunt een Marketing Automation strategie uitwerken
  • Je kunt de resultaten monitoren, analyseren en optimaliseren
Mrs. Know

Wat weet je na deze training? 

  • Je weet hoe je Marketing Automation zo slim mogelijk kan inzetten
  • Je weet met welke kanalen en tools je de workflow inricht
  • Je weet data-driven beslissingen te maken

Inhoud

Wat is Marketing Automation en wat levert het op? Hoe ontwikkel je daarnaast een Marketing Automation workflow voor jouw organisatie? Tijdens de training krijg jij antwoord op deze en al jouw andere vragen.
Na de opleiding heb je een duidelijke visie op Marketing Automation, kun je een eigen strategie opzetten en heb je een Marketing Automation workflow uitgewerkt waarmee je direct aan de slag kunt binnen je organisatie.

Dag 1

  • Marketing Automation: definitie en trends
  • Salesfunnel, lead scoring en lead nurtering
  • De Customer Journey en triggerpoints
  • Kanalen en tools

Dag 2

  • Marketing Automation  strategie
  • Marketing Automation workflow
  • Monitoring, analyseren en optimaliseren
  • Het implementeren van Marketing Automation

Deze training bestaat uit 2 klassikale trainingsdagen waarin kennis en vaardigheden elkaar afwisselen door middel van cases en praktische opdrachten. De trainingsdagen worden ondersteund met online lesmateriaal in jouw persoonlijke leeromgeving My University. Zo kun je ook tussen de lessen door contact houden met de mede-cursisten en met de trainer. Onder leiding van onze ervaren trainers ga je aan de slag met het toepassen van de theorie op jouw praktijk. Voorafgaand aan de training krijg je van ons een intakeformulier, om zo jouw verwachtingen in kaart te brengen en om te bepalen of de training hier helemaal op aansluit.

  • De klassikale dagen zijn van 10 - 16.30u
  • We raden je aan om een laptop mee te nemen
  • Voor deze training moet je rekening houden met ongeveer drie uur zelfstudie per trainingsdag
  • Na het afronden van deze training ontvang je een certificaat van deelname

Prijzen

How & Knower is een van de weinige opleiders die geen extra kosten berekent bovenop de getoonde prijs. De prijs die je ziet is een all-in prijs; inclusief toegang tot onze digitale leeromgeving, een goed geregelde lunch, koffie/thee/water tijdens de trainingsstage en eventueel benodigde literatuur. Het enige wat bovenop dit bedrag komt is de BTW.

Lesgeld
€ 1.250,-

Data & Locaties

04-06-2019
19-11-2019
20-11-2019