Online Persuasion training

Je hebt een mooie en gebruiksvriendelijke website, maar hoe haal je er meer conversies uit? Hiervoor moet je erachter komen hoe je de bezoeker kunt verleiden en motiveren. Leer in te spelen op zijn onderbewustzijn! Ruim 90% van zijn beslissingen worden namelijk onderbewust genomen. De Online Persuasion training biedt inzicht in het onbewuste gedrag van je bezoekers. Hoe nemen zij beslissingen? Wat motiveert hen? Tijdens de training leer je hoe jij het gedrag van je bezoekers positief beïnvloedt en hen op het juiste moment motiveert om over te gaan tot actie om jouw online marketingdoelstellingen te bereiken.

Download de brochure (PDF)

Download brochure

Ook mogelijk bij jou op locatie!
Bekijk alle incompany voordelen

How & Know

Mr. How

Wat kun je na deze training? 

  • Je kan de belangrijkste persuasion principes toepassen om de conversie te verhogen
  • Je kan slim gebruik maken van je conversie copywriting skills
  • Je kan gedrag beïnvloeden om je marketingdoelstellingen te behalen
Mrs. Know

Wat weet je na deze training? 

  • Je weet de verschillende beïnvloedingstechnieken in te zetten
  • Je weet hoe het brein van de bezoekers werkt
  • Je weet hoe de oriëntatie- en beslissingsprocessen werken

Inhoud

Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken? Tijdens de Online Persuasion training leer je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers te motiveren. Je leert hoe je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Je krijgt psychologische inzichten die je kunt toepassen in jouw online marketing strategie.

Dag 1

  • Ontwikkelingen online persuasion
  • Belang persuasive design
  • Kracht van het onbewuste brein
  • Bewuste en onbewuste psychologische processen 
  • Oriëntatie- en beslissingsprocessen
  • Type bezoekers en het belang van persona’s
  • Belangrijkste persuasion principes

Dag 2

  • Effectieve conversie copywriting
  • Verleidingsprincipes
  • Beïnvloedingstechnieken
  • Koopstijl voorkeuren
  • Conversiepiramide
  • Hot triggers
  • Beeld, video en design
  • Copywriting: teksten die aanzetten tot actie
  • Testen, meten, analyseren en optimaliseren

Deze training bestaat uit 2 klassikale trainingsdag waarin kennis en vaardigheden elkaar afwisselen door middel van cases en praktische opdrachten. De trainingsdag wordt ondersteund met online lesmateriaal in jouw persoonlijke leeromgeving My University. Onder leiding van die ervaren trainer ga je aan de slag met het toepassen van de theorie op jouw praktijk. Voorafgaand aan de training krijg je van ons een intakeformulier, om zo jouw verwachtingen in kaart te brengen en om te bepalen of deze training hier helemaal op aansluit.

  • De klassikale trainingsdag is  van 10 - 16.30u
  • We raden je aan om een laptop mee te nemen
  • Na het afronden van deze training ontvang je een certificaat van deelname
  • Deze training verzorgen wij ook incompany

Prijzen

How & Knower is een van de weinige opleiders die geen extra kosten berekent bovenop de getoonde prijs. De prijs die je ziet is een all-in prijs; inclusief toegang tot onze digitale leeromgeving, een goed geregelde lunch, koffie/thee/water tijdens de trainingsdag en eventueel benodigde literatuur. Het enige wat bovenop dit bedrag komt is de BTW.

Lesgeld
€ 1.250,-

Data & Locaties

07-03-2019
07-03-2019
07-03-2019
07-03-2019
07-03-2019
07-03-2019
07-03-2019
07-03-2019
06-06-2019
06-06-2019
06-06-2019
06-06-2019
06-06-2019
06-06-2019
06-06-2019
06-06-2019