• 100% startgarantie
  • Niet goed, geld terug
  • Gemiddelde beoordeling 8.7
  • Praktijkgericht

Optimale Customer Journey met Social Media - Gratis training

Het doel van customer journey management is de klantreis zo in te richten en te verbeteren dat dit leidt tot een fantastische klantbeleving. Met als uiteindelijke doel: lagere kosten, loyale klanten, meer ambassadeurs en een hogere omzet.

Heb jij je customer journey al uitgedacht en wil jij deze optimaliseren met de inzet van de juiste social media platformen? Dan is deze gratis training iets voor jou.

Inschrijven Download brochure

Download brochure

Deze training is mogelijk als Incompany en als één op één training sessie.

How & Know

Mr. How

Wat kun je na deze opleiding?

  • Je kunt de verschillende fases van de customer journey herkennen.

  • Je kunt social media op de juiste manier in elke fase van de customer journey toepassen.

Mrs. Know

Wat weet je na deze opleiding? 

  • Je weet hoe social media de customer journey kan verbeteren.

  • je weet welke sociale media functies je wanneer in de customer journey inzet.

Inhoud

Tijdens de gratis training “Een optimale customer journey met social media” krijg je een inkijk in de verschillende fases waaruit de customer journey bestaat en leer je welke content geschikt is per fase. Ook krijg je handvatten om de juiste sociale media platformen aan te haken op het juiste moment. De training wordt afgesloten met een praktische opdracht. Alles draait om een fantastische klantbeleving.

In 3 uur tijd presenteren wij jou hoe je de customer journey kunt optimaliseren met behulp van social media.

  • De customer journey in kaart
  • De juiste content op het juiste moment
  • Inzet van social media in de customer journey
  • Praktische opdracht

In deze 3 uur durende training worden kennis en vaardigheden met elkaar afgewisseld door middel van cases, theorie en een praktische opdracht. Onder leiding van een ervaren trainer ga je aan de slag met het toepassen van de theorie op de praktijk.

  • De training in Utrecht is op 21 juni van 9.30 uur tot 12.30 uur.
  • De training in Groningen is op 17 juni van 14.00 uur tot 17.00 uur.
  • Wij werken met een ‘no show policy’. Dit houdt in dat je je kosteloos kunt aanmelden en afmelden. Mocht je je echter willen afmelden dan dien je dit uiterlijk 2 werkdagen voorafgaand aan de training te doen. Afmelden kan door een e-mail te sturen naar info@howknower.nl. Indien je niet aanwezig bent en je niet hebt afgemeld via e-mail dan zijn wij genoodzaakt €25,00 in rekening te brengen.
  • Er kan slechts één persoon per bedrijf aanwezig zijn bij de training
  • How & Knower behoudt het recht tot keuze in plaatsing van deelnemers aan de trainingen. De trainingen zijn bedoeld voor professionals en niet voor studenten.
  • Om zo veel mogelijk organisaties de kans te geven om bij ons een gratis training te volgen, verzoeken we je voor slechts één van onze gratis trainingen in te schrijven.

Schrijf je in voor de gratis training en wij houden je op de hoogte!

 

Prijzen

De training is geheel kosteloos. Er wordt voor koffie, thee en water gezorgd tijdens de trainingsdag

Data & Locaties