Conversie Optimalisatie training

Met enkele doelgerichte aanpassingen kan de conversieratio van je website omhoog schieten. Door goed gebruik te maken van de beschikbare tools en statistieken kun jij ontdekken welke aanpassingen dat zijn. Wil jij weten hoe je de omzet per bezoeker kunt optimaliseren en je website toch gebruiksvriendelijk houdt? Dan is de Conversie Optimalisatie training zeer geschikt voor jou. 

Download de brochure (PDF)

Download brochure

Ook mogelijk bij jou op locatie!
Bekijk alle incompany voordelen

How & Know

Mr. How

Wat kun je na deze training? 

  • Je kunt analyseren waar de conversie kansen liggen voor jouw website

  • Je kunt zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek doen

  • Je kunt een gebruiksvriendelijke website maken die toch converteert

  • Je kunt effectieve A/B testen opzetten en analyseren
Mrs. Know

Wat weet je na deze training? 

  • Je weet wat de meest up-to-date technieken zijn om je website bezoekers te verleiden tot de gewenste acties

  • Je weet dat CRO geen eenmalige actie is, maar een doorlopend proces en ook hoe je dit moet vormgeven

  • Je weet hoe een goede landingspagina eruit moet zien

  • Je weet hoe je diverse beschikbare tools zoals Google Analytics en Website Optimizer inzet voor CRO

Inhoud

Hoe verleid je de bezoekers van jouw website tot het doen van de gewenste actie, bijvoorbeeld het voltooien van een aankoop of een nieuwsbrief aanmelding? Welke tools zijn er beschikbaar en wat kun jij daarmee? Hoe verhoudt kwalitatief onderzoek zich tot kwantitatief onderzoek? Op deze vragen en meer krijg je antwoord van onze experts tijdens de Conversie Optimalisatie training.

Dag 1

  • Verschillende vormen van conversie
  • Internetgedrag van de bezoeker
  • Meetmethodes voor conversie
  • Overzicht van de tools voor webanalyse
  • Webstatistieken en funnelanalyse
  • Introductie praktische opdracht 

Dag 2

  • Wat ga je testen?
  • Doelgericht testen
  • Kwalitatief vs kwantitatief
  • Gebruikersfeedback
  • A/B testen en multivariate testing

Deze training bestaat uit 2 klassikale trainingsdagen waarin kennis en vaardigheden elkaar afwisselen door middel van cases en praktische opdrachten. De trainingsdagen worden ondersteund met online lesmateriaal in jouw persoonlijke leeromgeving My University. Zo kun je ook tussen de lessen door contact houden met de mede-cursisten en met de trainer. Onder leiding van die ervaren trainer ga je aan de slag met het toepassen van de theorie op jouw praktijk. Voorafgaand aan de training krijg je van ons een intakeformulier, om zo jouw verwachtingen in kaart te brengen en om te bepalen of de Conversie Optimalisatie training hier helemaal op aansluit.

  • De klassikale dagen zijn van 10 - 16.30u
  • We raden je aan om een laptop mee te nemen
  • Voor deze training moet je rekening houden met ongeveer drie uur zelfstudie per trainingsdag
  • Na het afronden van deze training ontvang je een certificaat van deelname

Prijzen

How & Knower is een van de weinige opleiders die geen extra kosten berekent bovenop de getoonde prijs. De prijs die je ziet is een all-in prijs; inclusief toegang tot onze digitale leeromgeving, een goed geregelde lunch, koffie/thee/water tijdens de trainingsdag en eventueel benodigde literatuur. Het enige wat bovenop dit bedrag komt is de BTW.

Lesgeld
€ 1.250,-

Data & Locaties

22-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
22-09-2017
29-11-2017
29-11-2017
29-11-2017
29-11-2017
29-11-2017
29-11-2017
29-11-2017
29-11-2017

Anderen over de training

"Ik vond zowel de online advertising training als de conversie optimalisatie training zeer nuttig en heb ook een hoop nieuwe zaken bijgeleerd. Ik ben zeer tevreden over de les, zeker de vakkennis van de trainer. Het was sterk dat theorie en praktijk goed werd gecombineerd aan de hand van voorbeelden en cases"

Joyce Kooijman - Conversie optimalisatie training Exact