Incompany traject Online marketing

Gemeente Winterswijk gebruikt social media om in contact te blijven met de burgers
Het Sociaal Team van gemeente Winterswijk is in het sociale domein het eerste aanspreekpunt voor maatschappelijke ondersteuning. Het team is sterk gericht op de leefbaarheid en de participatie en biedt lichte ondersteuning aan individuele burgers en groepen burgers.

​Noortje Schuddebeurs, Teamcoördinator Sociaal Team en Backoffice gemeente Winterswijk: “How & Knower heeft voor ons een social media training georganiseerd. Wij hebben de vraag neergelegd bij How & Knower hoe wij als Sociaal Team social media kunnen inzetten in de praktijk en welke kansen het biedt. Hoe kan ​het Sociaal Team via welk social media kanaal​ contact leggen met de burgers en hoe kan je hier slim op inspelen?”
“​Wij hebben de social media training als erg positief ervaren, de praktisch voorbeelden en de meedenkendheid van de trainer over ons vakgebied. De medewerkers van het Sociaal Team hebben absoluut hun kennis op prikkelende en inspirerende manier geactualiseerd en vergroot. Er zijn heel wat concrete tips die we nu nog steeds in praktijk brengen. Zo zijn we bijvoorbeeld momenteel bezig met een Facebook planning. Wij zijn nu goed op hoogte welke kansen social media ons biedt!”​ aldus Noortje.

Twijfel je nog ergens over? Neem gerust contact met ons op!